Zwroty
Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli się na to zdecydujesz postępuj w następujący sposób
- Pobierz formularz odstąpienia od umowy
Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: sklep@plantykwariat.pl
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki
- Spakuj produkt z akcesoriami
Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą. Odeślij roślinę starannie zapakowaną. Powinieneś to zrobić do 14 dni od odstąpienia od umowy.
- Odeślij paczkę na adres:
Plantykwariat
ul. Wał Miedzeszyński 472ZE lok1
03-994 Warszawa
- Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni)
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy (dwóch lat). Reklamację prosimy składać w następujący sposób:
- Pobierz formularz reklamacji
Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: shop@sklepnawzor.pl
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.
W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
- Spakuj produkt z akcesoriami
Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą.Odeślij roślinę starannie zapakowaną. Powinieneś to zrobić do 14 dni od wysłania formularza reklamacji.
- Odeślij paczkę na adres:
Plantykwariat
ul. Wał Miedzeszyński 472ZE lok1
03-994 Warszawa
- Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.