Przejdź do głównej treści
Koszyk

Zwroty i Reklamacje

Zwroty

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli się na to zdecydujesz postępuj w następujący sposób

  1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: sklep@plantykwariat.pl 
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki

  1. Spakuj produkt z akcesoriami

Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą. Odeślij roślinę starannie zapakowaną. Powinieneś to zrobić do 14 dni od odstąpienia od umowy.

  1. Odeślij paczkę na adres:

Plantykwariat
ul. Wał Miedzeszyński 472ZE lok1
03-994 Warszawa

  1. Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni)

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania.   

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy (dwóch lat). Reklamację prosimy składać w następujący sposób:  

  1. Pobierz formularz reklamacji

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: shop@sklepnawzor.pl 
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki. 
W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 

  1. Spakuj produkt z akcesoriami

Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą.Odeślij roślinę starannie zapakowaną. Powinieneś to zrobić do 14 dni od wysłania formularza reklamacji.

  1. Odeślij paczkę na adres:

Plantykwariat
ul. Wał Miedzeszyński 472ZE lok1
03-994 Warszawa

  1. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.